Farfars present

Nu är det såhär att för några år sen, kanske 6 år sen eller nåt så fick jag nån konstig ideé och sen dess har jag velat åka till Miami. Jag sa till min farfar att när han vann 3 miljoner på lotter, så skulle han, jag och min jämnåriga kusin Jennie åka dit nån vecka. Detta tas upp varje gång vi träffas och vi skrattar åt det, för fortfarande idag tjatar jag ^^

Så min mamma kom med en bra ideé: "Vi köper en massa lotter och hoppas att han vinner!"
Bra tänkt mami, men självklart vann han 25x2 kronor, på EN lott. Han fick typ..10 lotter samanlagt eller nåt sånt. Lite surt, haha. Men jag ger inte upp! Jag ska åka dit med farfar och min kusin!

Så ifall ni undrar vad som finns i asken med lågor på, så är det en massa lotter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0