I Love Happy Endings!

Sitter med en mattebok och en spanskabok sidan om mig. Har uppe saker på internet som gäller min engelska redovisning nästa vecka, håller på med fest-fixande (gästlistan..), sitter på spotify, msn, fb...

Inte mycket tid över för plugget alltså (orkar inte, har ändå inget till imorgon, varför plugga då? Måste dock kolla på spanskan...)

Nu ska jag stänga, ska upp 7.20 imorgon, SOVMORGON!!!!!!!!
Planerna för imorgon är antingen träffa en vän i Eslöv eller gå på bio med en annan vän, får se vilket som lockar mest imorgon (tror det blir bion (a)).
Ska börja på en ny bok också tänkte jag (nu alltså, inte imorgon). Läste färdigt den andra idag. I Love Happy Endings!

Men vi hörs imorgon, på nån lektion eller rast!
Sov gott och dröm sött (blablabla), Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0