Irriterad

Hemma nu, fick reda på att jag kunde ha stuckit hem efter dem två första lektionerna; inga hålor. Jag har ju tre timmar mitt på dagen och sen två lektioner till efter det, egentligen. Men idag så var matteläraren sjuk, fick jag reda på vid tolv. Även sista lektionen hade jag kunnat skippa för den var visst frivillig. Usch, dåligt dåligt! Riktigt irriterande.

Menmen, jag gjorde läxan till imorgon (översätta en text på spanska) och läste i en ny bok - läste ut Syskonkärlek igår (läs den, det är värt de! Författaren är Katrina von Bredow.), nu läser jag Väninnan av Denise Rudberg. Också en bra bok, har läst båda förr ^^

Skriver efter jag har kollat bloggar och fb osv. Puss så länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0