Matdagboken

Mest för min egen skull, bra att hålla koll på vad man äter..
Men kanske lite kul för er också
(om ni nu har nåt konstigt intresse av vad jag äter..)

Frukost:
En baguett med smör, medvurst (?) och gurka.
Till det, en smoothie.

Lunch:
Sallad, ris (nån nyttigare variant gissar jag) och chili/kasslergryta (jag tog ingen kassler, tycker inte om det)
Till det, Två glas päronsaft.

Kvällsmat:
Fullkornspasta och stark köttfärsås.
Till det vatten.

Övrigt:
Lite lösgodis, pepparkakor med ädelost på, kolsyrat vatten.


Inte min bästa dag (syftar på godiset och pepparkakorna), men man ska inte klaga!
Bilden är från Lunchen! Dåligt ljus, men bättre än ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0