Min dag, en helt vanlig torsdag...?


Detta vaknade jag upp till idag. Klagar inte, bara lite synd att det inte lägger sig... 

Började med matte, kläckte ur mig en kommentar som jag aldrig trodde att jag skulle höra mig själv säga "Matte är ju roligt när man förstår!". Ja, jag blev också rädd när jag insåg vad jag sa...

Efter det, hade jag svenska, kort lektion. 20 minuter eller en halvtimme, sen info och layout (då la jag upp filmen som ni kanske har sett, udda lärare!). Efter det så åt vi och sen jobbade jag och resten i min grupp med geografi. Gissa hur länge? Okej, omöjligt för er. Jobbade med det från 12.50 - 15.30. Nästan 4h satt vi med det arbetet. Kan inte säga att jag älskar geografi just nu, men jag blev nöjd med arbetet iallafall. Men tyvärr fick jag otroligt ont i huvudet tack vare det, och jag som har prov imorgon... Jaja, det är bara att bita ihop och koncentrera sig, right :)?

En helt vanlig torsdag.. Massa plugg, och skola.  
Sen vet ni väll resten som hände idag.
Åt precis med min bror,
ska plugga så fort jag har lagt in Dagens Outfit också..
Får väll fixa det nu. Puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0