Nu är min onsdag slut..

Har precis gjort mig i ordning och ska nu läsa i en halvtimme eller nåt, gillar boken riktigt mycket, den handlar om Stockholm (vill flytta dit när jag har gått ut gymnasiet!!!!!!). Sen ska jag sova, ska upp 06.45 imorgon, riktigt skönt! (det är sovmorgon för mig...)
Har dock matte första lektionen, inte min favorit men ska försöka få VG på kursen iallafall.
Sen har jag svenska - antingen håla eller också får jag reda på mitt resultat i språkriktighetsprovet..eller har vi två-klassvis imorgon, då går vi igenom olika saker. 
Efter det, info & layout, ska göra en framsida av en tidning (kopiera typ) och tillsist, geografi.
Antagligen frivillig men vi ska redovisa geografiarbetet muntligt så jag får prata med min grupp om när vi ska göra det också..
Sen är skoldagen slut, 14.30. Helt okej dag faktiskt :)

Måste bara berätta om hur mycket jag gillar Grey's. Älskar spänningen och dramatiken! Riktigt coolt att vara läkare, men jag hade aldrig klarat av att förlora en pastient eller ta såna svåra beslut som man ibland måste..Advokat eller nåt liknande ska jag nog satsa på! Egenföretagare, blir det antagligen.
Men, nu ska jag läsa. Får faktiskt vara barn i några år till :) Är trots allt bara 16år.

Sovgott, vi hörs vid elva-tolv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0