Onsdag

Kom hem precis, tände ljus såklart - som släktes efter mindre än en minut, får lägga i nya i lyktorna :)

Börjar tro att jag behöver glasögon eller nåt, när jag har läst ett tag och sen (t.ex.) går av tåget så blir det suddigt på avstånd, överanstränger nog dem..

Iallafall, dagen har flytit på bra förutom hålan, hatar hålor! (Håltimme.) Innan älskade jag dem..ja, man blir faktiskt mognare av att börja gymnasiet, eller vad säger ni?
Hade då spanska och fick veta vad som kommer på provet nästa vecka. Alla verkar förstå bättre än mig men så är det inte enligt dem, haha. Jaja, man tror väll alltid det värsta om sig själv när det gäller skolan - så är det iallafall för mig. Sen företagsekonimi, mini UF. Ganska skoj, men min pappa gillar inte vår idée, haha..






Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin blogg<3

2009-11-11 @ 15:24:45
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0