Svininfluensan

I skolan togs sprutan mot "den nya influensan".
Folk svimmade, folk ringde sina föräldrar i desperation för att slippa.
Jag såg folk som blev bleka och rödflammiga, folks tungor svullnade upp...

Då blev jag säker på mitt beslut om att inte ta sprutan!
1
- jag är sjukligt rädd för sprutor
2 - jag har läst/sett för mycket som kan hända

Ja, man kan bli sjuk. Ja, man kan dö.
Men man blir även sjuk av vaccinet och folk har dött av det också.
Finns ingen mening enligt mig att ta sprutan.
Sen finns det hur många argument som helst som vinner över mina,
men detta är mina tankar och jag vägrar ta den
- även om jag ska till thailand snart om det finns stor risk att jag insjuknar på  nåt sätt -

Kolla detta, vet inte om det är sant, men sjukt är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0