Tisdagar...

Tisdagar är absolut inte min favorit, på nåt sätt.
Börjar 8.20 (= går upp 5.30).
Har två lektioner, sen har jag håla i tre timmar (inklusive lunchen).
Sen två lektioner till, slutar då 15.25. Kommer hem så sent, inte kul..
Idag jobbade jag i skolan en timme (lite mer) efter att jag slutade, inte heller kul. Gick från skolan vid fem, tog tåget 17.28, i Eslöv 17.52, hade en snäll mamma som jobbade över idag för att hämta mig. Sen direkt hem, tvätta av smink (gör alltid det när jag kommer hem, tycker att det är extremt skönt), starta dator och sen äta direkt. Hinner så lite på tisdagar. I don't like it. Klockan är nästan halv åtta, vilket betyder att jag har en och en halv timme på  mig att skriva färdigt ett arbete (geografi) till imorgon då vi ska sammanställa allt och även organisera företagsekonomin (prov på fredag). Ni vet, såna flikar/lappar och understrukningar.. Sen ska jag kolla på desperet housewives. Så ja, dumt att klaga.


Fick förresten MVG på samhällsprovet jag gjorde idag, känner mig grymt duktig! Sånt gör att jag VILL plugga!
Känner att det verkligen lönar sig. Mår riktigt bra när jag har fått bra på ett prov (y)


Nu ska jag fixa geografin, sen skriver jag Matdagbok för idag.
Dagens Outfit kommer, möjligtvis imorgon.. Glömmer bort de hela tiden och det finns ingen mening med att bara skriva det, bilder är roligare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0