tonåringsproblem...

Kollade på halv åtta hos mig och mammas pojkar förut, like roligt det där. Sen dess har jag pluggat, pratat med en pojke och gråtit en skvätt. Det är fan inte lätt att vara tonåring, håller ni inte med?...

Inte bara att humöret går upp och ner, utan även kärlek och sist men inte minst pluggande.
Inte helt lätt alltid, något av det.. Men man får väll göra det bästa av situationen, eller vad tycker ni :)

Nu ska jag fortsätta plugga lite till, har provet första lektionen och jag har tappat bort min miniräknare så jag får fråga om det är okej att använda mobilen.. eller tar jag med en liten dålig, får se hur jag gör. Anyway, önska mig lycka till!
Men, plugg var det...ha en härlig natt främlingar, puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0