God eftermiddag...?

Hej bloggen, jag är depp idag, pga en pojke :/ usch, får se hur det blir..

Vaknade nio av min kära mobil. Gick då upp, duscha, fixa mig.
Satt vid datorn lite, sen cykla till bussen och gjorde ett ärende i Eslöv.
Sen ringde mami, tänkte att jag kunde äta lunch med henne,
eftersom klockan var nästan halv tolv när jag var klar.
Men, hon var i Malmö så jag åkte hem istället..

Inget är bra idag :/ ska nog städa, fast får vänta för min bror sover.
Han jobbade imorse (fiskgrej) och ska även jobba natt (bartender).
Tror inte att jag gör mycket idag. Vill ta modet till mig och kontakta min beibi..
Men får se. Kanske träffar en kompis istället.. Det var ett tag sen jag träffade honom.

Hörs senare, när jag vet lite mer om dagen/kvällen.
Kass sista dag på lovet, måste plugga lite också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0