Natten

Min underbara vän Patrik spenderade natten här.
Vid halv åtta så mötte jag honom på stationen,
sen satt vi och pratade och åt godis i nån timme på en bänk.
köpte godis för ca 100kr, inte helt fel :)

Sen gick vi hem till mig, satt vid datorn, jag pratade lite i telefon..
sen skulle vi kolla skräck, såklart. Men där var ingen bra film på TV400.
Så då skulle vi istället kolla på DVD, men teknisk som jag är..
..jag fick inte igång DVDn.. Det är inte lätt ^^

Vi gav upp och kollade på min dator istället, sen vid 04 somnade vi (iallafall jag).
Vaknade halv tolv, och Patrik åkte väll för en timme sen ungefär.

Mycket trevligt med honom. Man kan prata om allt!
Nu har jag masssa godis kvar och så kommer det förbli.
Ikväll ska jag på "klassfest", SP1C hemma hos en tjej.
Blir trevligt att slippa tänka på kärlek ett tag.

Hörs senare, puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0